دهیاری یای شهری

استان آذربایجان شرقی - مراغه - بخش مرکزی

دهیاری یای شهری

استان آذربایجان شرقی - مراغه - بخش مرکزی

با توجه به پیشرفت روز افزون ارتباطات ، بر آن شدیم تا وبلاگی جهت معرفی روستای یای شهری از توابع بخش مرکزی مراغه از لحاظ آداب و رسوم ،گردشگری و درج اخبار اطلاعیه ها ، و بخشنامه های دهیاری و همچنین در مسیر توسعه پایدار روستا با توجه به نو پا بودن دهیاریها در کشور بستر مناسبی برای استفاده دهیاران عزیز و مردم و عموم علاقمندان فراهم سازیم . منتظر پیشنهادات و انتقادات سازنده شما عزیزان هستیم .
سامانه پیام کوتاه دهیاری : 30006859000079

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بازدید مهندس گل محمدی بخشدار مرکزی مراغه از پروژه آسفالت ریزی یای شهری

به گزارش وبسایت دهیاری روستای یای شهری مهندس گل محمدی بخشدار مرکزی مراغه و مهندس سایانی مدیر آب و فاضلاب روستائی مراغه از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستای یای شهری (آشان به یای شهری)بازدید نمودند.

در این بازدید که جمعی از اهالی و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای یای شهری و صومعه حضور داشتند از نزدیک در جریان عملیات آسفالت ریزی این مسیر قرار گرفتند.مهندس گل محمدی ضمن تبریک به اهالی و تقدیر و تشکر از اداره راه و شهرسازی به جهت آسفالت مسیر این روستاها گفت: خوشبختانه با پیگیری های مکرر دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و تلاشها و پیگیریهای مهندس محمدی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه، بخشداری و همچنین دکتر دواتگری نماینده پرتلاش مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین اعتبار طرح بهسازی و آسفالت ریزی مسیر روستای آشان به یای شهری بطول 11 کیلومتر که عملیات آسفالت ریزی آن در حال انجام هست که با اتمام عملیات آسفالت ریزی این مسیر شاهد توسعه گردشگری و رونق اقتصادی و تسهیل عبور و مرور در این منطقه خواهیم بود. وی در ادامه افزود:از تلاشها و پیگیریهای فرماندار محترم و نماینده محترم شهرستان که جا دارد از زحمات این بزرگواران تقدیر و تشکر کنیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه این منطقه پتانسیل زیادی در بحث گردشگری دارد که امیدواریم در آینده نزدیک به قطب گردشگری شهرستان مراغه تبدیل شود.

در این بازدید که مهندس سایانی مدیر آب و فاضلاب روستائی نیز حضور داشتند گفت: در خصوص کمبود آب شرب در روستای یای شهری نیز برنامه هائی در دست اقدام داریم که امیدواریم با همکاری اهالی و دهیاری مشکل تامین آب شرب این روستا برطرف شود .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۶
رضا نایبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی